FAQ

Hieronder zijn enkele veelgestelde vragen van onze klanten. Als je andere vragen hebt, stuur deze dan naar info@celestehaircare.com.
Filteren per onderwerp
Alles
  • Alles
  • BESTELLING
  • VERZENDING
  • RUILEN EN RETOURNEREN
  • BETALING

Hulp nodig?

Als u een probleem of vraag heeft die onmiddellijke hulp vereist, kunt u op de knop hieronder klikken om live te chatten met een medewerker van de klantenservice.

Als we niet beschikbaar zijn, stuur ons dan een e-mail en we nemen binnen 24-48 uur contact met u op!

BESTELLING

Stap 1:

Plaats de artikel(en) in je winkelmand.

Stap 2:
Vul je persoonlijke gegevens in.

Stap 3:
Controleer bij het overzicht van je bestelling of alles klopt.

Stap 4:
Kies de betaalwijze. Heb je een kortingscode? Dan kun je die hier verzilveren.

Stap 5:
Rond je bestelling af door op “plaats bestelling” te klikken.

Vanwege populariteit van bepaalde producten op ons website kan het zijn dat deze wel eens uitverkocht zijn. Echter wordt onze voorraad regelmatig aangevuld. Wij adviseren je om gebruik te maken van de functie 'E-mail mij wanneer leverbaar' op onze productpagina zodat je een e-mail ontvangt zodra het product weer beschikbaar is.

Na het voltooien van je bestelling zie je op je beeldscherm een bevestiging. Daarbij ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging in je mailbox. Zo weet je zeker dat wij je bestelling in goede orde hebben ontvangen. Heb je geen bevestigingsmail gekregen? Controleer dan of deze per ongeluk in je SPAM-mailbox is terechtgekomen.

Indien je geen bevestiging per e-mail hebt ontvangen adviseren wij je om allereerst je reclame- of spam-inbox te controleren. Mocht je één uur na het plaatsen van de bestelling nog steeds geen bevestigingsmail van de bestelling hebben ontvangen, stuur dan je IBAN-gegevens en een kopie of screenshot van het volledige Celeste Hair Care -bankafschrift naar info@celestehaircare.com, met als onderwerp 'Geen bevestiging ontvangen' en wij doen zo spoedig mogelijk onderzoek naar de status van jouw bestelling. Mocht je na twee werkdagen nog geen reactie van ons hebben ontvangen, controleer dan of het betaalde bedrag is teruggestort op jouw bankrekening. Indien dit het geval is, is de bestelling per abuis niet succesvol doorgekomen in ons bestelsysteem en adviseren wij je om de bestelling opnieuw te plaatsen.

Helaas is het niet mogelijk om gegevens van een reeds geplaatste bestelling te wijzigen. Indien je per ongeluk een onjuist adres hebt ingevoerd tijdens het plaatsen van de bestelling en de bestelling inmiddels is overgedragen aan onze bezorgpartner PostNL, kun je bezorggegevens zelf aanpassen. Zodra je de Track & Trace-gegevens van de bestelling hebt ontvangen en de bestelling is overgedragen aan PostNL kun je kiezen voor de optie 'Iets anders afspreken'.
Helaas is het niet mogelijk om je bestelling te annuleren. Indien je de bestelling niet wenst te ontvangen adviseren wij je om de bestelling te weigeren zodra de postbezorger voor de deur staat. Onze bezorg-partner zal ervoor zorgen dat de bestelling kosteloos naar ons wordt geretourneerd. Zodra je retourzending door ons is ontvangen, ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail en wordt het betaalde bedrag binnen 5 tot 10 werkdagen teruggestort op je bankrekening.

VERZENDING

Zodra je bestelling is overgedragen aan onze bezorgpartner en naar je onderweg is zal de Track & Trace-status wijzigen. Wij adviseren je om jouw Track &Trace-gegevens op een later moment nogmaals te raadplegen.
Onze bezorgpartners bezorgen onze bestellingen op het door jou opgegeven afleveradres. Hierop zijn de voorwaarden van PostNL van toepassing. Na een mislukte bezorgpoging laat de postbezorger een bericht in de brievenbus achter en ontvang je een e-mail met de melding dat de postbezorger er niet in is geslaagd de bestelling te bezorgen en dat de bestelling afgeleverd wordt bij een service point bij jou in de buurt.
Indien je per ongeluk een onjuist adres hebt ingevoerd tijdens het plaatsen van je bestelling en de bestelling reeds is overgedragen aan onze bezorgpartner, kun je de bezorggegevens zelf aanpassen. Zodra je de Track &Trace-gegevens van de bestelling hebt ontvangen kun je kiezen voor een nieuwe bezorgoptie. Indien je niet in de gelegenheid bent om je bestelling op het onjuiste of aangepaste huisnummer op te halen, adviseren wij je de bestelling te laten bezorgen op een afhaalpunt. Indien de bestelling niet binnen 14 werkdagen wordt opgehaald zal de bestelling naar ons worden geretourneerd. Je ontvangt hiervan een bevestiging per e-mail en de terugbetaling van het betaalde bedrag vindt automatisch plaats.
Bestellingen vanaf € 75,- incl. Btw bezorgen we gratis. Dat geldt voor zowel kleine als grote artikelen. Voor bestellingen onder de € 75,- incl. Btw rekenen we maximaal € 5,99 bezorgkosten.

RUILEN EN RETOURNEREN

Helaas is het niet mogelijk om je online aankoop te ruilen voor een ander product. Je dient het ontvangen product (mits ongeopend en ongebruikt) te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen. Je kunt jouw online aankopen retourneren via een PostNL Service Point bij jou in de buurt. Kijk voor meer informatie hierover op Ruilen & Retourneren op onze website.

BETALING

Met Klarna betaalt u achteraf.  Achteraf betalen met Klarna is veilig en eenvoudig. Voor meer informatie over betalingen via Klarna gaat u naar; www.klarna.nl.  Doorloop de volgende stappen om te betalen via Klarna:

Stap 1:
Selecteer de betaalmethode.

Stap 2:
Vul uw gegevens in en controleer deze vervolgens.

Stap 3:
Voltooi uw bestelling.

Stap 4:
Je betaalt binnen de betaaltermijn van 14 dagen gemakkelijk via de Klarna app of de betaalknop in de e-mail die je ontvangt.

Stap 5:
U ontvangt een ontvangstbevestiging.

Met VISA of MasterCard betaal je gemakkelijk én veilig wereldwijd; je aankopen zijn tot 180 dagen verzekerd. Om online te betalen met VISA of MasterCard doorloop je de volgende stappen:

Stap 1:
Selecteer de creditcard waarmee je wilt betalen (VISA of MasterCard).

Stap 2:
Klik op ‘Ga verder’.

Stap 3:
Controleer je gegevens en klik op ‘Bestelling afronden’.

Stap 4:
Vul de naam van de kaarthouder, het kaartnummer, de vervaldatum en de verificatiecode van de kaart in.

Stap 5:
Klik op ‘Ja, ik bevestig mijn betaling’.

Stap 6:
Je ontvangt een bevestiging van je bestelling in je mail.

Stap 7:
Van ons ontvangt u na betaling een ontvangstbevestiging.

Bancontact/Mr. Cash is IDEAL voor klanten uit België. U kunt met Bancontact betalen als u klant bent bij de volgende banken: Fortis, Dexia, ING, CBC, KBC, FINTRO, VDK Spaarbank en AXA bank. Doorloop de volgende stappen:

Stap 1:
Selecteer de betaalmethode.

Stap 2:
Klik op ‘Ga verder’

Stap 3:
Vul je gegevens in, controleer deze vervolgens en klik op ‘Bestelling afronden’.

Stap 4:
Betaal via de app of met je Bancontact-kaart en bevestig de betaling.

Stap 5:
Van ons ontvangt u na betaling een ontvangstbevestiging.

 

Met PayPal kunt u snel, gratis en gemakkelijk geld overmaken. Als u ervoor kiest om via PayPal te betalen, wordt u na het bestellen direct doorgestuurd naar de website van PayPal.

Stap 1:
U kunt u hier aanmelden voor een nieuw account of inloggen met uw bestaande PayPal gebruikersnaam.

Stap 2:
Vervolgens de betaling bevestigen en voltooien. 

|Stap 3:
U kunt er ook voor kiezen om je bankrekening of Creditcard aan je PayPal rekening te koppelen wat voor extra flexibiliteit en gemak zorgt.

Stap 4:
Van ons ontvangt u na betaling een ontvangstbevestiging.

Staat je antwoord er niet tussen neem dan contact met ons op, via de klantenservice pagina. Klantenservice